ثبت بیش از ۸۵ هزار تردد از مرز مهران طی ۶ روز گذشته/ورود ۸ هزار زائر از مرز مهران طی ۱۲ ساعت گذشته

بیان با بیان اینکه تردد زوار در مرز مهران به سهولت در حال انجام است، گفت: بیش از ۸۵ هزار تردد از مرز مهران طی ۶ روز گذشته ثبت شده است که از این میزان ۷۴ هزار و ۸۶۴ نفر از طریق مرز مهران از کشور خارج شده است.

به گزارش .خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، عصر امروز(۱۹ تیر) در جریان بازدید از پایانه مرزی مهران، با بیان اینکه تردد زوار در مرز مهران به سهولت در حال انجام است، اظهار کرد: پیک ورود زائران شب گذشته، امشب و تا پایان روز دوشنبه است.

 

«محمد سبحان حسنی با بیان اینکه» پیش بینی می شود تا پایان فردا عمده زائرانی که برای مراسم عرفه وارد کشور عراق شده‌اند از طریق مرز مهران به کشور باز گردند، از ثبت بیش  از ۸۵ هزار تردد از مرز مهران طی ۶ روز گذشته خبرداد.

 

وی با اشاره به اینکه از این میزان ۷۴ هزار و ۸۶۴ نفر از طریق مرز مهران از کشور خارج و مابقی نیز از طریق همین مرز وارد کشور شدند، افزود: همچنین طی ۱۲ ساعت گذشته ۸ هزار زائر از مرز مهران وارد کشور شدند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با بیان اینکه برای جلوگیری از شیوع دوباره کرونا  تمامی این زائران با انجام تست کرونا وارد کشور شدند، گفت: هیچ مشکلی برای انتقال زائران به مرکز استان ایلام و شهرستان های مقصد زائران وجود ندارد.

 

حسنی با اشاره به اینکه  اتوبوس و وسایل نقلیه در پایانه مرزی به اندازه لازم تدارک دیده شده است، ابراز کرد: طی هماهنگی های انجام شده با دولت عراق، امکان تردد زائران از مرزهای زمینی مهران به صورت انفرادی و جمعی برای حضور در مراسم پر فیض دعای عرفه از روز سیزدهم  تیرماه فراهم شده است.

 

محمد سبحان حسنی امروز از زیرساخت های اربعین پایانه مرزی شهید سلیمانی در مهران، مساجد ورودی شهر ایلام و همچنین پایانه مسافربری این شهر بازدید کرد که در پی این بازدید معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام از پایانه مسافربری شهر ایلام، دستور تامین خودرو های مورد نیاز پایانه مسافربری را صادر کرد.

 

همچنین معاون سیاسی و امنیتی استاندار نسبت به تأمین خودرو های لازم برای مردم مرکز استان در پایانه مسافربری ایلام و بازگشت اتوبوس هایی که در مرز مهران حضور دارند  دستورات لازم را صادر کرد.

کد خبر 1194717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha