طرح نخبه پروری و آموزش تخصصی استعدادهای قرآنی در جیرفت برگزار می شود

مؤسسه قرآن و عترت نورالثقلین طه در نظر دارد طرح نخبه پروری و آموزش تخصصی استعدادهای قرآنی را با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت برگزار کند.

«جعفر قزلباش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: مؤسسه قرآن و عترت نورالثقلین طه در نظر دارد طرح نخبه پروری و آموزش تخصصی استعدادهای قرآنی را با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت برگزار کند.

 

مدیر موسسه قرآن و عترت نورالثقلین طه جیرفت افزود: این طرح در رشته های تجوید، صوت و لحن، مفاهیم، اذان، صحت قرائت نماز، مداحی و تواشیح برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: دوره های آموزشی طرح نخبه پروری و آموزش استعدادهای قرآنی از ابتدای مرداد ماه به صورت کاملا رایگان اجرا می شود.

 

قزلباش یادآور شد: مؤسسه قرآن و عترت نورالثقلین طه از سال 1390 با هدف توسعه فعالیت های قرآنی، شروع به کار کرد.

 

مدیر مؤسسه قرآن و عترت نورالثقلین طه جیرفت ابراز کرد: از بدو تاسیس تاکنون رویکرد فعالیت های این موسسه در زمینه آموزش های عمومی قرآن کریم همچون روخوانی، روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، مفاهیم، حفظ، اذان، تواشیح، صحت قرائت نماز بوده است.

 

وی ادامه داد: همچنین تاکنون محافل انس با قرآن کریم در شهرستان ها و روستاها و نیز دوره های آموزشی قرآن کریم و نماز برای کارکنان ادارات و نهادهای دولتی را برگزار کرده است.

 

قزلباش اظهار کرد: به لطف خداوند متعال با برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم تاکنون بیش از ۲ هزار قرآن آموز تربیت شده است.

 

مدیر مؤسسه قرآن و عترت نورالثقلین طه جیرفت در خاتمه عنوان کرد: ما در این موسسه قرآنی برای افراد ۵ سال به بالا دوره های آموزش قرآن کریم برگزار می کنیم.

کد خبر 1194731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha