توجه به بانوان خراسان جنوبی تداوم امنیت در مرز را به همراه دارد

اسدزاده گفت: هر خانه در روستاهای مرزی خراسان جنوبی، نقش یک پاسگاه را دارد و اگر توانمندی بانوان بالفعل شود، مهاجرت معکوس انجام و امنیت کشور تثبیت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «فرشته اسدزاده» صبح امروز (20 تیر) در نشست بانوان اقشار مختلف خراسان جنوبی با معاون رئیس جمهور در امور بانوان اظهار کرد: روستاهای مرزی خراسان جنوبی هر خانه نقش یک پاسگاه را دارد و اگر توانمندی بانوان به نحو احسنت شکل بگیرد موجب مهاجرت معکوس و امنیت کشور خواهد بود.



مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه ظرفیت عظیم نیروی انسانی بانوان در خراسان جنوبی وجود دارد که می‌توان از آنها در بخش های مختلف استفاده کرد، گفت: بانوان هنرمند و صنعتگر استان چنانچه حمایت شوند می‌توانند در زمینه ایجاد اشتغال نقش مهمی را ایفا کنند.



وی با اشاره به اینکه حمایت از بانوان مرزی در واقع حمایت از امنیت پایدار در مرزها است، افزود: ادعا داریم که با حمایت از بانوان روستاهای مرزی و ماندگاری آنها در روستاها، می‌توانیم مرزهای شرقی را مدیریت کنیم.



اسدزاده گفت: بانوان خراسان جنوبی نشان دادند که توانمند و پرتلاش و سرشار از استعداد و هنر هستند.



وی ضمن تشکر از حمایت های استاندار خراسان جنوبی از بانوان و برنامه های ویژه بانوان در استان، بیان داشت: همراهی استاندار نشان از اهمیت حوزه بانوان در استان دارد که باعث دلگرمی ما است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1194747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha