مجوز کسب و کارهای خانگی در وزارت کار آنی صادر می شود

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده گفت: مجوز کسب و کار برخی مشاغل و کسب و کارهای خانگی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت آنی و یا نهایت تا سه روز صادر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «نرجس بختیار خلج» امروز (20 تیر) در جلسه دیدار جمعی از بانوان خراسان جنوبی با معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده در خصوص مشکلات حوزه های کارگری بانوان، اظهار کرد: کارگروه امنیت زنان کارگر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شده است و این موارد را رسیدگی خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه کمیته ای درخصوص امنیت شغلی و قراردادهای کارگری برای بانوان در وزارت رفاه تشکیل شده است، افزود: همچنین برای صدور مجوز کسب و کار، هم‌اکنون روند صدور مجوز تسهیل شده است و در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مجوزها را سه روزه و آنی می‌دهیم.

 

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده با بیان اینکه مجوز کسب و کار برخی مشاغل و کسب و کار خانگی نهایت تا سه روز صادر می شود، گفت: تسهیلات مشاغل خانگی مربوط به بانک‌ها است و باید شرایط در خود استان تسهیل شود.

 

بختیار خلج با اشاره به اینکه مشکلات زنان معلول و مادران دارای فرزند معلول دغدغه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز است، یادآور شد: کمیته ای را در وزارت با حضور مادران دارای یک یا چند معلول و یا زنان معلول تشکیل دادیم و مشکلات آنها در دست پیگیری است.

کد خبر 1194837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha