شیراز میزبان مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان و خانواده ‌های قوه قضائیه می شود

حجت‌ الاسلام موسوی گفت: شیراز میزبان هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان و خانواده ‌های قوه قضائیه می شود و ۳۰۰ نفر در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت‌ الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (دوشنبه 20 تیر) با اشاره به  برگزاری مرحله کشوری هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان و خانواده ‌های قوه قضائیه در شیراز در جمع خبرنگاران گفت: هشتمین دوره از این مسابقات قرآنی ۲۵ و ۲۶ تیر جاری برگزار خواهد شد.

رئیس کل دادگستری فارس افزود: افتتاحیه این مسابقات 25 تیر در هتل «شیراز» و اختتامیه در ۲۶ تیرماه در شبستان «امام خمینی (ره)» حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۳۰۰ نفر در این مسابقات قرآنی در بخش خواهران و برادران شرکت خواهند کرد و در رده ‌های سنی بالای ۱۶ و زیر ۱۶ سال برگزار می شود.

رئیس کل دادگستری فارس اعلام کرد: مسابقات در رشته‌ های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل، حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء و رشته‌های کتبی مفاهیم و حفظ موضوعی برگزار می شود.

وی ادامه داد: شیراز برای دومین بار افتخار میزبانی مسابقات کشوری قرآنی قوه قضائیه را دارد و هدف از برگزاری مسابقات قوه قضائیه ایجاد انس و الفت با قرآن کریم میان کارکنان و خانواده ‌های آنها، تعالی روحیه معنویت در قوه قضائیه و جامعه است و معتقدیم فضای استان فارس با استفاده از ظرفیت های موجود باید قرآنی شود.

کد خبر 1194871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha