لزوم توجه بیشتر به پتانسیل‌های حوزه کشاورزی و دامپروری بخش مرکزی اندیمشک

جهانگیری با تاکید بر لزوم تلاش برای توسعه و آبادانی گفت: بخش مرکزی سرشار از ظرفیت و پتانسیل به ویژه در حوزه کشاورزی و دامپروری است که ضرورت دارد به این امر توجه بیشتری شود.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به دیدار با دهیاران و شهرداران بخش مرکزی شهرستان اندیمشک اظهار کرد: دهیاران و شهرداران بخش مرکزی طی یک سال اخیر  خدمات ارزنده‌ای به مناطق خود ارائه کرده‌اند.

 

فرماندار اندیمشک افزود: دهیاران آخرین رابط دولت و مردم و همچنین حلقه واسط بین دولت و مردم در مسیر خدمت‌رسانی و پیگیری امورات روستائیان هستند.

 

وی اذعان کرد: امروز به همت همه دهیاران، شوراها و شهرداران، توسعه و آبادانی مناطق روستایی و شهرهای بخش مرکزی با چند سال گذشته قابل قیاس نیست که این اقدامات به پشتوانه نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته‌اند.

 

جهانگیری با تاکید بر لزوم تلاش برای توسعه و آبادانی تصریح کرد: بخش مرکزی سرشار از ظرفیت و پتانسیل به ویژه در حوزه کشاورزی و دامپروری است که ضرورت دارد به این امر توجه بیشتری شود.

 

وی با بیان اينکه ما از دهیاران و شهردارانی که مردمی بوده و پیگیر امورات مردم هستند حمایت می‌کنیم یاد آور شد: وحدت و تعامل بسیار خوبی بین دهیاران و شهرداران با بخشداری، فرمانداری و نماینده وجود دارد که این خود یک فرصت ارزنده جهت پیشبرد اهداف منطقه است.

 

کد خبر 1194872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha