تکمیل کتابخانه عمومی زیتون آببر، یکی از مطالبات اصلی مردم این شهر است

حجت الاسلام مهدی باقری، نماینده مردم شهرستان های زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با هدف تسریع در ساخت کتابخانه عمومی زیتون شهر آببر، از این پروژه بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت آن قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از پروژه ساخت کتابخانه های عمومی زیتون شهر آببر تسریع در تکمیل ساخت کتابخانه عمومی زیتون شهر آببر را یکی از مطالبات اصلی مردم این شهر دانست و گفت: امید است از محل اعتبارات تخصیص یافته سفر اخیر ریاست جمهوری به استان زنجان و همچنین اختصاص مبلغ نه میلیارد و ششصد و هشتاد و هفت میلیون و پانصد هزار تومان از مصوبات اعتبارات استانی شاهد بهره برداری از این کتابخانه باشیم.

 

حجت الاسلام مهدی باقری خاطرنشان کرد: با توجه به پیشینه فرهنگی مردم شهرستان طارم، توسعه مراکز فرهنگی به ویژه کتابخانه های عمومی، بسیار قابل توجه بوده و در این راستا باید بیش از پیش تلاش کرد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: عملیات ساخت کتابخانه عمومی شهر آببر شهرستان طارم سال ۱۳۹۶ در زمینی به مساحت ۱۳۵۰ مترمربع و با زیربنای ۸۹۱ مترمربع آغاز و در حال حاضر ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

محمد رضاخانی ابراز امیدواری کرد با پیگیری نماینده مجلس و فرماندار شهرستان طارم، روند تکمیل و بهره برداری از این پروژه هر چه سریع تر امکان پذیر شود.

 

همچنین در این بازدید یاسر روحانی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان طارم ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کتابخانه های عمومی شهرستان، به بیان برخی از مشکلات و موانع توسعه کتابخانه های عمومی پرداخت.

 

شایان ذکر است، در حاشیه این دیدار، نماینده مردم شهرستان های زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل کتابخانه های عمومی زنجان با خانواده شهید محرمعلی کرمی در روستای شقاقی بخش چورزق شهرستان طارم دیدار و گفتگو کرد.

کد خبر 1194882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha