برپایی ۴۰ جشن در ۴۰ محله با محوریت مساجد محله در سطح شهر کرج

برجی با اعلام اهمیت گرامیداشت دهه ولایت و امامت گفت: جشن امامت و ولایت در سطح ۴۰ محله شهر کرج با محوریت مساجد برپا می گردد.

« محسن برجی» در جریان برپایی ویژه برنامه های دهه ولایت و امامت به خبرنگار خبرگزاری شبستان استان البرز گفت: جشن امامت و ولایت در سطح ۴۰ محله شهر کرج با محوریت مساجد برپا می گردد. 

 

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرج افزود: اعیاد عید قربان و عید غدیرخم از مهمترین اعیاد اسلامی است که با نام دهه ولایت و امامت نام گذاری شده است.

 

 

به گفته وی، برنامه ریزی با هدف تبیین معارف الهی و دینی با محوریت مسجد محله و گرامیداشت این ایام عزیز در قالب جشن های مردمی با محوریت مسجد و مدیریت امام مسجد زمینه رشد و احیاء باورهای ایمانی و الهی است. 

 

وی با اشاره به اهمیت رویکرد خانواده محوری در این جشن ها بیان کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرج با در نظر گرفتن اهمیت برپایی جشن های مردمی در نظر دارد ۴۰ جشن را در ۴۰ محله سطح شهر کرج برپا کند که این مهم با محوریت مساجد برگزار می شود.

 

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرج در پایان خاطرنشان کرد: این آیین با عنوان طرح مهر علوی، از نوزدهم تا ۲۷ تیرماه در سطح محلات سطح کرج برپا می شود.

 

 

 

کد خبر 1194883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha