نخستین دوره آموزشی«طنز دینی» در زنجان برگزار می شود

نخستین دوره آموزشی «طنز دینی» با هدف ارتقاء توانمندی مربیان و فعالان فرهنگی و تربیتی به مدت چهار روز در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، نخستین دوره آموزشی «طنز دینی» به مدت چهار روز در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود.

 

طنز یکی از گونه‌های ادبی است که مخاطب را در بیان ادبیات هنرمندانه نقدها یاری می‌کند.طنز برای کودکان و نوجوانان را فرصتی مناسب است که برای نقد، نحوه آموزش، رفتار والدین و حتی هم سالانشان آن‌ها را همراه می‌کند و با خلق هنرمندانه موقعیت‌های کلامی و غیر کلامی طنز و شادی را تجربه می‌کنند.

 

هدف از برگزاری این دوره آموزشی ارتقاء و توانمند سازی مریبان و فعالین فرهنگی تربیتی می باشد. و همچنین تصریح کرد : طنز باید جامع تمام این شیوه‏ها باشد، هم علمی باشد، هم تنوع ذهنی برای طرف به وجود بیاورد و هم از طریق اصول هنری از خصوصیت برخوردار باشد، اینکه ما فکر کنیم طنز همیشه باید مطالب عمیق و علمی را به صورت خنده‏دار و تمسخرآمیز مطرح کند به نظر بنده اشتباه است بلکه طنز باید تبسمی بوجود آورد که زمینه تعقل و پذیرش باشد.

 

این کارگاه آموزشی در مدت  چهار روز اجرا می شود و در پایان این دوره به افراد حاضر در این کارگاه گواهی شرکت اعطا خواهد شد.

 

کد خبر 1194889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha