باید قدر دهه ولایت را بدانیم

الماسی،گفت: باید قدر دهه ولایت را بدانیم و امید است مومنین در این دهه شعائر را تعظیم کرده و گرامی بدارند و در کنار درس‌های عید غدیر، ولایت فقیه که شعبه‌ای از ولایت امیرالمومنین(ع) است را دریافت کنند.

فرزادالماسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ،با اشاره به برنامه های بزرگداشت و بازسازی واقعه عظیم غدیر در اهمیت  واقعه غدیر،گفت: غدیر برای شیعیان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بزرگترین واقعه ی تاریخی مسلمانان و شیعیان است که مشخص نمود جامعه حکومتی بعد از پیامبراسلام (ص) چگونه باید باشد .

 

فرماندار کنگاور ،افزود: معرفی و احیای غدیر در حقیقت مصداق بارز یاری نمودن دین خداوند است که نباید نسبت به این مساله بی تفاوت باشیم.

 

وی خاطر نشان کرد: مناسبت های قبل و بعد  از غدیر هم بسیار مهم است و لازم است از عید قربان تا روز عید غدیر مراسمات بزرگی در سطح شهرستان برگزار شود.

 

الماسی تصریح کرد: پیامبر اسلام (ص)در حج الوداع طبق دستور خداوند جانشین ، ولی و وصی خود را به شایستگی و درستی معرفی نمود و در حال حاضر ما شیعیان و مسلمانان بایستی آگاه و هوشیار در این مسیر قدم برداشته و وحدت حاکم بر جامعه مسلمین را همواره محفوظ بداریم .

 

فرماندار کنگاور،بابیان اینکه پیام اصلی غدیر پیام وحدت است،اظهار کرد:  وحدتی که پیامبر عظیم الشان  اسلام (ص) بر آن تاکید داشت و در کشور ما علیرغم وجود مذهب شیعه و سنی زیر لوای رهبر ی (مدظله العالی ) این اصل و وحدت برقرار است .

 

 

کد خبر 1194906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha