۱۱۴ کیلوگرم مواد غذایی فاقد مشخصات، کشف و ضبط شد

مسئول واحد مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای شیروان گفت: طی بازدیدهای صورت گرفته این واحد با همکاری نیروی انتظامی، ۱۱۴ کیلوگرم مواد غذایی فاقد مشخصات در شیروان کشف و ضبط شد.

«زهرا آذری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: سلامتی و بهداشت مواد غذایی یکی از دغدغه های اصلی این واحد می باشد که در بازدید هایی که به صورت مشترک با  نیروی انتظامی انجام شده، ۱۱۴کیلوگرم موادغذایی فاقد مشخصات از یک انبار شناسایی و ضبط شد.

 

مسئول واحد مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای شیروان عنوان کرد: این مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد شدنی طی بازرسی کارشناسان بهداشت محیط از سطح مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی در شهرستان شناسایی، ضبط و جمع آوری شده است.

 

آذری خاطرنشان کرد: شهروندان در زمان خرید مواد غذایی به مشخصات کامل بهداشتی مندرج بر روی بسته بندی از جمله پروانه ساخت، تاریخ تولید و انقضا و مهر استاندارد توجه کنند و موارد احتمالی تخلف را به شماره تلفن ۱۹۰ سامانه ارتباط مردمی وزارت بهداشت اطلاع دهند.

 

وی افزود: گروه های بازرسی اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و دامپزشکی، وظیفه نظارت بر اماکن عرضه و توزیع مواد غذایی و اقامتی را در این شهرستان را بر عهده دارند.

 

مسئول واحد مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای شیروان گفت: از مردم تقاضا داریم هرگونه تخلفی که در حوزه‌های مختلف بهداشتی ملاحظه می‌کنند، بلافاصله به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند تا کارشناسان و بازرسان اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی در محل حاضر شده و برخورد لازم و قانونی را با متخلفان داشته باشند.

کد خبر 1194907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha