تشکیل تیم های ارزیاب آموزش و پرورش در مدارس فومن

بیتا از تشکیل تیم های ارزیاب دو نفره خبر داد که به صورت هماهنگ در مدارس سراسر شهرستان به نظارت بر چگونگی روند ثبت نام های دانش آموزان خواهند پرداخت.

«ایوب بیتا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با اشاره به اهمیت رعایت حقوق دانش آموزان و والدین در بحث ثبت نام مدارس اظهار کرد: در روند ثبت نام، حقوق دانش آموزان و والدین آن ها از جمله؛ عدم دریافت وجوه غیرمجاز، زمان و محدوده بندی ثبت نام، اطلاع رسانی و به طور کلی رضایت آن ها در اولویت قرار دارد.

 

مدیرآموزش و پرورش فومن با اشاره به اهمیت ثبت نام دانش آموزان در سال جدید افزود: امسال دستورالعمل ثبت نام مدارس با شعار ثبت نام مطلوب، نظارت همگانی، نصیب برابر آموزشی از سوی وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شده است.

 

وی با بیان اینکه کلیه اعضای ستاد ثبت نام در منطقه موظف به مشارکت در برنامه ریزی، سازماندهی و اجرای فرایند ثبت نام هستند گفت: اهداف قراگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، ارتقای شاخص های عدالت تربیتی و رفع محرومیت آموزشی-پرورشی در روستاهای کم برخوردار است.

 

بیتا تصریح کرد: سنجش سلامت نوآموزان و دانش آموزان ورودی پایه اول ابتدایی، برگزاری دوره های توانمند سازی نیروی انسانی در راستای ارتقای صلاحیت های حرفه ای منابع انسانی، ارتقای سواد سلامت دانش آموزان در مدارس روستایی، توسعه کمی و کیفی مدارس، پایش یادگیری دانش آموزان (جبران، تعمیق و تثبیت یادگیری ) با هماهنگی راهبران آموزشی، مدیران مدارس و معلمان پایه برای اجرای برنامه پایش نیز در دستور کار قرار دارد. 

 

مدیر آموزش و پرورش فومن از تشکیل تیم های ارزیاب دو نفره خبر داد که به صورت هماهنگ در مدارس سراسر شهرستان به نظارت بر چگونگی روند ثبت نام های دانش آموزان خواهند پرداخت.

 

کد خبر 1194953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha