اجرای پویش نذر قربانی در کانون منتظران موعود(عج)  بالاتجن ساری

جعفر زاده گفت: پویش نذر قربانی در کانون منتظران موعود(عج) بالاتجن ساری اجرایی شد و این کار برکتی دارای استمرار است و برکات فراوانی به همراه دارد.

«علی جعفرزاده » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: اجرای طرح نذر قربانی در کانون منتظران موعود(عج) بالاتجن ساری در راستای ارزش گذاری به مفاهیم اسلامی و دینی و با هدف ارتقای سطح معیشت خانواده‌های نیازمند در عید قربان اجرایی شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران موعود(عج) ترکمن خیل بالاتجن ساری افزود: بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری در روز عید سعید قربان و با قربانی کردن گوسفند، بسته های گوشت را به دست افراد و خانواده های کم بضاعت رسانده و ثواب کمک به محرومان شریک شدند.

وی از اجرای پویش نذر قربانی به همت کانون منتظران موعود(عج)  خبر داد و خاطر نشان کرد: مردم نیکوکار، خیران و تمام کسانی که قصد ادای نذورات خود در عید سعید قربان را داشتند در این طرح شرکت کردند و موفق شدیم تا نیازمندان در این روز بزرگ از گوشت تبرک برخوردار شوند.

جعفر زاده گفت: پویش نذر قربانی در کانون منتظران موعود(عج)  بالاتجن ساری اجرایی شد و این کار برکتی دارای استمرار است و برکات فراوانی به همراه دارد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران موعود(عج) ترکمن خیل بالاتجن ساری افزود: نذروات مردم نیکوکار در سریع ترین زمان ممکن در قالب این پویش به دست خانواده های نیازمند می رسد.

وی یادآور شد: همه تلاش ما برای دستگیری از نیازمندان است و در این راستا با همه توان پای کمک به نیازمندان ایستاده ایم.

کد خبر 1194972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha