سازمان بهزیستی در جهت تحقق محرومیت‌ زدایی گام بر می دارد

فیروزی گفت:سازمان بهزیستی، مولود انقلاب اسلامی است که در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب در حوزه محرومیت‌زدایی و توجه به مستضعفان گام برمی‌ دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مسعود فیروزی» در چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه سازمان بهزیستی، مولود انقلاب اسلامی است که در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب در حوزه محرومیت‌زدایی و توجه به مستضعفان گام برمی‌دارد، اظهارکرد: از تلاش‌های مدیریت شهری در موضوع توجه به افراد دارای معلولیت کمال تقدیر و تشکر را دارم چراکه سنگ‌تمام گذاشته‌اند.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با اشاره به مصوبه تسهیلات ویژه مسکن برای افراد دارای معلولیت از سوی شورای شهر و تقدیر از این تصمیم سازنده، افزود: بخش زیادی از جامعه هدف سازمان بهزیستی، معلولان، محرومان و افراد بی‌سرپرست و بدسرپرست است که باید به خواسته‌ها و مطالبات آنها بپردازیم.

 

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد جامعه هدف این مجموعه در مشهد مقدس ساکن هستند، تصریح کرد: براساس این مهم، ارکان تصمیم‌ساز شهری در مشهد، توجه ویژه‌تری به این افراد باید داشته باشند.

 

فیروزی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از نظرات کارشناسی ذی‌نفعان در موضوع تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری برای افراد دارای معلولیت و جامعه هدف بهزیستی گفت: این افراد قشر ضعیف شده و آسیب‌پذیر جامعه هستند و تقاضا داریم هر تصمیمی که درخصوص این افراد گرفته می‌شود، بلافاصله اجرایی شود و اگر وعده‌ای می‌دهیم، تحقق یابد درغیر اینصورت آسیب‌ زا می‌شود.

کد خبر 1195005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha