خدمت به مردم زیباترین عمل است

عاشوری دستگیری از مردم و خدمت به آنان را بزرگترین و زیباترین عمل دانست و گفت: دهیاران نماینده اجرایی دولت در در روستاها هستند و باید در راستای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، «کیا عاشوری» امروز(دوشنبه، 20 تیر) در همایش تجلیل از دهیاران نمونه این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهارکرد: آرامش و آسایش کنونی کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

 

فرماندار تالش با بیان‌اینکه قبل از انقلاب هیچ اختیاری از خود نداشتم و امروز به برکت انقلاب اسلامی در کوچکترین روستا مردم شورا انتخاب کرده و آنها نیز دهیار را انتخاب کرده تا در خدمت مردم و روستا باشند، افزود: در شرایط کنونی و با توجه به تحریم‌های دشمنان، روحیه دوران هشت سال دفاع مقدس نیاز است.


وی دستگیری از مردم و خدمت به آنان را بزرگترین و زیباترین عمل دانست و تصریح‌کرد: دهیاران نماینده اجرایی دولت در در روستاها هستند و باید در راستای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.


عاشوری با اشاره به اینکه مشکلات روستا با حضور و مدیریت دهیاران برطرف می‌شود، گفت: شوراها نیز در راستای حل مشکلات و عمران و آبادانی روستاها با دهیاران تعامل داشته و آنها را حمایت کنند.


عالی‌ترین نماینده دولت در تالش با بیان‌اینکه مجموعه فرمانداری و بخشداری شهرستان در خدمت مردم است، اضافه‌کرد: علی‌رغم مشکلات، در طول ماه‌های اخیر اقدامات خوبی در تالش انجام شده است.


وی به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های تالش اشاره و بر توجه مدیران استانی به این شهرستان تاکید کرد.


عاشوری با بیان‌اینکه در حوزه زیرساختی دغدغه‌هایی وجود دارد، گفت: برای برطرف کردن مشکلات در این خصوص پیگیری‌هایی صورت گرفته است.


گفتنی است، در پایان این آیین از 32 دهیار نمونه شهرستان تالش با اهدای لوح و جوایزی تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 1195079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha