انظباط در ارتش الگوی جامعه /انظباط با گوشت و خون ارتشیان عجین است

امیر محمودی با بیان اینکه انظباط در ارتش از ابتدا در اردوهای آموزشی، فرهنگی و اخلاقی به تمام ارکان ابلاغ می شود، گفت: ارتش به عنوان یک الگوی انظباطی در میان سایر نهادها مطرح است و انظباط از ابتدا با گوشت وخون ارتشیان عجین می شود.

امیر محمودی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد انضباط مالی ارتش و کسب رتبه ممتاز در میان سایر نهادها گفت: ارتش ساختارش به گونه ای است که نسبت به سازمان های کشوری و دیگر سازمان ها همیشه به عنوان یک الگوی انضباطی مطرح بوده و می باشد. ساختار ارتش به گونه ای است که در اولین اردوهای آموزشی که در مراکز آموزشی و  فرهنگی ارتش تدریس و تدوین و به زیرمجموعه ها اعلام می شود، مسئله انضباط  را مورد توجه قرار داده است.

 

معاون اجرایی ارتش افزود: این انضباط در میان ارتشیان نهادینه می شود و در گوشت و پوست و خون آنها انضباط عجین می شود یعنی ارتش بدون انضباط کارش به خوبی پیش نمی رود و این موضوع در میان ارتشیان در جامعه الگو است.

 

وی گفت: ما در تمامی مسایل اعم از مسایل آموزشی، عملیاتی، اطلاعاتی، فرهنگی و اخلاقی ابتدا الگوی انضباط را سرلوحه قرار داده ایم. وقت شناسی، دقت در کار، برنامه ریزی، وفاداری، امانت داری همه الگوهای انضباطی است که در کار تعریف می شود و به حمدالله ارتش در این زمینه موفق بوده است و در مسایل مالی نیز جای خود دارد و کاملا شفاف و منضبط عمل می کند.

کد خبر 1195173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha