از نفوذ فرهنگ غرب در خانواده ها جلوگیری شود

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی مورد توجه قرار گیرد گفت: از نفوذ و گسترش فرهنگ بی بند و بار غربی در خانواده ها جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «سعید مهدوی» امروز (سه‌شنبه،۲۱ تیر ) در همایش «بانوان، جهاد تبیین و حجاب و عفاف» که در سالن همایش ولایت سازمان تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد، اظهار کرد: دهه ولایت و امامت فرصتی مناسب برای انتقال فرهنگ درست ایران اسلامی به جامعه است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ائمه اطهار (ع) الگوی مناسب برای قشر جوان است گفت: امروز دشمنان انقلاب و نظام با فعالیت در فضای سایبری سعی در ترویج فرهنگ بی‌بند و بار غربی دارند.

 

وی اضافه کرد: رعایت عفاف و حجاب موجب تعالی و سعادتمندی بشریت می‌شود.

 

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه همه در قبال فرهنگ عفاف و حجاب مسئولیم، افزود: افراد در جامعه اسلامی نسبت به نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب نقش دارند و بایستی با تمام توان در این عرصه فعال باشند تا از گسترش بی‌حجابی در جامعه جلوگیری شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه عفاف و حجاب میراث وطنی است، خاطرنشان کرد: عفاف و حجاب قبل از اینکه میراث دینی باشد میراث ملی و وطنی شمرده می‌شود و این مهم را باید در تاریخ ایران جستجو کرد.

کد خبر 1195267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha