۷۶ خانه بهداشت مهیای واکسیناسیون کرونا

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: ۷۶ خانه بهداشت شیروان واکسن کرونا تزریق می کنند و توصیه می شود شهروندان حتما جهت تزریق دوز یادآور به مراکز مراجعه کنند.

«میلاد انوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: واکسیناسیون در ساعت اداری به غیر از روزهای تعطیل در 76خانه بهداشتی، 14 مرکز روستایی، 3 مرکز شهری و روستایی و 6 پایگاه شهری انجام می شود.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان عنوان کرد: با توجه به افزایش مجدد بیماری کرونا و دستورالعمل ستاد کرونا مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهرستان شیروان از روز سه شنبه مجددا در محل ابتدای خیابان شفا سالن مرکز بهداشت راه اندازی شد که در دو نوبت صبح و عصر فعالیت خواهد داشت.

 

انوری خاطرنشان کرد: تزریق دوز سوم و دوز یادآور یکی از مهم ترین عوامل مقابله با بیماری کرونا می باشد که از تمامی شهروندان تقاضا داریم جهت تزریق واکسن به نزدیک ترین مرکز بهداشتی، درمانی در محل زندگی خود مراجعه کنند.

 

وی با بیان اینکه افراد باید پروتکل های بهداشتی را همچنان رعایت کنند، اضافه کرد: توصیه می شود افرادی که زمان تزریق دُز جدید آنها فرا رسیده است حتما برای دریافت واکسن مراجعه کنند زیرا تزریق واکسن در کنار رعایت شیوه نامه های بهداشتی منجر به قطع زنجیره انتقال کرونا می شود.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تزریق واکسن نقش بسیار مهمی برای جلوگیری از تعداد مرگ و میر و کاهش بستری ها دارد پیشتر همکاران مرکز بهداشت شهرستان تلاش های متعددی را برای تشویق و ترغیب افراد انجام داده اند و حتی تماس های تلفنی با اشخاص جهت تزریق  دُز اول و دوم داشته اند.

 

 

کد خبر 1195280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha