افزایش توانمندی ‌های موسیقی سنتی و بومی با برگزاری جشنواره گروه ‌نوازی فارس

موسوی ‌نژادیان گفت: افزایش توانمندی ‌های موسیقی سنتی و بومی استان فارس و آشنایی جوان با داشته ‌های فرهنگی از اهداف سومین جشنواره گروه ‌نوازی استان فارس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید رسول موسوی ‌نژادیان»، امروز (سه شنبه 21 تیر) در دیدار با اعضای هیئت مدیره انجمن موسیقی و اعضای ستاد برگزاری سومین جشنواره گروه ‌نوازی استان فارس با تاکید بر لزوم افزایش کیفیت آثار هنری گفت: برگزاری رویدادها و جشنواره باید به افزایش کیفیت آثار هنری در استان فارس منجر شود و همچنین پاسخگویی نیازهای فرهنگی و هنری جامعه باشد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: فرهنگ ‌سازی درست و کاهش آسیب‌ های اجتماعی باید در طراحی و برنامه‌ ریزی رویدادهای فرهنگی و هنری مورد توجه قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: هدف‌ گذاری در برنامه ‌های هنری و فرهنگی نباید تنها با هدف ایجاد سرگرمی و نشاط مقطعی باشد بلکه باید از ظرفیت های این حوزه در استان استفاده موثری داشته باشیم.

موسوی نژادیان با تاکید بر اهداف اهداف جشنواره گروه ‌نوازی استان فارس بیان کرد: افزایش توانمندی ‌های موسیقی سنتی و بومی استان و آشنایی جوان با داشته ‌های فرهنگی از اهداف این جشنواره است و در کنار این جشنواره شاهد برگزاری کارگاه‌ های تخصصی و نشست‌ های نقد و بررسی با حضور اساتید برجسته با هدف افزایش کیفیت بخشی در این عرصه خواهیم بود.

کد خبر 1195296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha