کانون فرهنگی هنری کریم آل عبا مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) ظرفیت فرهنگی شاخص مهدی آباد است

سیاوشی در جریان بازدید از کانون فرهنگی هنری مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) ظرفیت فرهنگی شاخص مهدی آباد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « هرمز سیاوشی» در جریان بازدید از کانون فرهنگی هنری مهدی آباد که به مناسبت هفته ولایت و امامت انجام شد گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) ظرفیت فرهنگی شاخص مهدی آباد است.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارباغ افزود: امام جماعت مسجد در رابطه با روند فعالیت های فرهنگی و هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) توضیحاتی را ارائه کردند که گویای جایگاه مسجد در پیشبرد اهداف اسلامی است. 

 

به گفته وی، مسجد جامع مهدی آباد با توجه به وضعیت منطقه از جایگاه ویژه فرهنگی و معرفتی برخوردار است و ظرفیت مهمی برای هدایت و جهت بخشی نوجوانان و جوانان محله است. 

 

وی اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری آل عبا از کانون های فرهنگی هنری تازه تأسیس است که حمایت از این کانون با هدف تعمیر و تجهیز اهمیت اساسی دارد. 

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارباغ خاطرنشان کرد: بری تعمیر و تجهیز کانون فرهنگی هنری کریم آل عبا بودجه لازم اختصاص پیدا می کند. 

کد خبر 1195319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha