گمرک مزیت اول منطقه آزاد اردبیل خواهد بود / منطقه آزاد نیازمند جانمایی مناسب است

سلیمانی فرجام گفت: گمرک مزیت اول منطقه آزاد اردبیل خواهد بود و با جانمایی مناسب سعی خواهیم کرد تا ویژگی نیازمند منطقه آزاد در استان فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «علیرضا سلیمانی فرجام» امروز (21 تیرماه) در جلسه مطالبه گری خبرنگاران در بسیج رسانه ای استان گفت: گمرک مزیت اول منطقه آزاد اردبیل خواهد بود و با جانمایی مناسب سعی خواهیم کرد تا ویژگی نیازمند منطقه آزاد در استان فراهم شود.

 

مدیر اجرایی منطقه آزاد اردبیل تصریح کرد: متاسفانه پیش از این با جا نمایی 4 منطقه در استان برای منطقه آزاد صورت گرفته بود که طبق مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام درخواست شده بود که فقط یک منطقه به عنوان منطقه آزاد مشخص شود و هم اکنون تلاش می کنیم تا یک منطقه مناسب معرفی شود.

 

وی اظهار داشت: ظرفیت های بزرگی در استان برای عملیاتی شدن منطقه آزاد در استان اردبیل وجود دارد و باید همدلی بیشتر برای عملی کردن این مطالبه باید از سوی مردم صورت گیرد.

 

سلیمانی فرجام افزود: متاسفانه دید اقتصادی نسبت به منطقه آزاد وجود ندارد و همه فقط استفاده از ماشین های لوکس خارجی را بهترین مزیت این مناطق می دادند در صورتی که طبق نص صریح قانون در مناطق آزاد جدید استفاده از ماشین های خارجی ممنوع است ولی مردم از این موضوع بی اطلاع هستند.

 

مدیر اجرایی منطقه آزاد اردبیل بیان کرد: مسئولان و نمایندگان باید همدلی بیشتر برای اجرایی شدن این قانون داشته باشند و نیازمند حمایت های مردمی هستیم.

کد خبر 1195357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha