رفع مشکل آب شرب روستاهای شرق مرودشت از مصوبات سفر رئیس جمهور به فارس بود

ایمانیه گفت: رفع مشکل آب شرب روستای «کناره» و سایر روستاهای شرق مرودشت از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان فارس بود و توسط نماینده مردم شهرستان مرودشت در مجلس شورای اسلامی نیز پیگیر آن بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (سه شنبه 21 تیر) در مراسم گشایش پروژه آبرسانی به روستاهای شرق مرودشت گفت: از صبر و شکیبایی مردم روستای «کناره» و سایر روستاهای شرق مرودشت در مدت زمان اجرای این پروژه قدردانی می کنیم.

استاندار فارس افزود: رفع مشکل آب شرب روستای «کناره» و سایر روستاهای شرق مرودشت از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان فارس بود و توسط نماینده مردم شهرستان مرودشت در مجلس شورای اسلامی نیز پیگیر آن بوده است.

وی اضافه کرد: امروز شاهد این هستیم که مشکل آب شرب روستاهای کناره، کوشک و مهرآباد به صورت موقت مرتفع می شود و از تمام دست اندرکاران اجرای پروژه قدردانی می کنیم.

«جلال رشیدی کوچی»، نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: با اجرای این پروژه و با توجه به میزان خروجی آب موجود، مشکل آبرسانی به روستاهای شرق مرودشت تا حدودی برطرف می شود و پیگیری های لازم تا برطرف شدن کامل این مشکل انجام می شود.

«علی جان صادق پور»، نیز در این مراسم اعلام کرد: پروژه آبرسانی به مجموعه روستاهای شرق مرودشت، شامل اجرای ۴۰ کیلومتر خط انتقال با استفاده از لوله های پلی اتیلن و گالوانیزه در قطرهای ۳۱۵، ۲۵۰، ۲۰۰ و ۱۱۰ میلیمتری، کلکتورها، شیرآلات و سایر تجهیزات لازم و با صرف اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده و امروز به بهره برداری می رسد.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس تاکید کرد: امیدواریم با تامین اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه به مبلغ تقریبی ۶۰۰ میلیارد ریال در آینده نزدیک شاهد بهره برداری کامل از این طرح بزرگ آبرسانی باشیم.

کد خبر 1195436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha