مدیران به برنامه های فرهنگی نگاه بیشتری داشته باشند

امام جمعه شیروان با تأکید بر زدودن غبار مظلومیت از حوزه فرهنگی گفت: مدیران به برنامه های فرهنگی نگاه بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «حجت الاسلام حسین تکمیلی» امام جمعه شیروان ظهر روز چهارشنبه (22 تیرماه) در جلسه کمیته برنامه ریزی شیروان ضمن تاکید بر داشتن نگاه فرهنگی انقلابی خاطرنشان کرد: ادارات و نهادهای خدمات رسان با نگاه فرهنگی می توانند خیلی از مشکلات را حل کنند، همچنین در نماز جمعه و سایر برنامه های فرهنگی حضوری فعال داشته باشند تا در بحث فرهنگی شاهد مظلومیت نباشیم.

 

«علی جدی» نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: مدیران باید تمام ظرفیت های بودجه ریزی را مسلط باشند و با مدیران کل ارتباط بیشتری داشته باشند تا تخصیص ها بیشتر صورت گیرد.

 

وی اظهارکرد: اقدامات عمرانی خوبی در شهرستان در دست اجراست و اعتبارات مصوب و در نظر گرفته شده که مسئولان باید پیگیری های بیشتری جهت جذب اعتبارات و هزینه کرد در حوزه تخصصی خودشان داشته باشند.

 

«دولت اسماعیل زاده» فرماندار شیروان گفت: طی هفته اخیر مدیران شهرستان دغدغه بودجه داشتند که پیگیر بودند و بر اساس سرفصل ها اداراتی که فعال کار کردند و اکنون متقاضی هستند یک درصد جابجایی اعتبارات توسط فرماندار به مدیران صورت می گیرد.

 

وی با اشاره به رضایت نسبی نسبت به بودجه ای که در اختیار گذاشته شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اعتبارات ناچیز شهرداری و با بازدیدی که برای طرح ها توسط مسئولان استانی صورت گرفته باید کمک های ویژه به شهرداری صورت گیرد زیرا که درآمدی ندارند.

 

وی اضافه کرد: در برخی از طرح های عقب مانده شهرستان، نظارت و کنترل بر بودجه صورت نگرفته و براساس اعتباراتی که صورت می گیرد نیاز است این موضوع حتما انجام شود.

 

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

کد خبر 1195667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha