آزادسازی ۱۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستای کرگلین واقع در ساوجبلاغ محقق شد

عبدی با اشاره به اهمیت صیانت از حقوق بیت المال گفت: آزادسازی ۱۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستای کرگلین واقع در ساوجبلاغ محقق شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمدامین عبدی» در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت صیانت از حقوق بیت المال گفت: آزادسازی ۱۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستای کرگلین واقع در ساوجبلاغ محقق شد.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ افزود: حفظ کاربری اراضی زراعی با توجه به اهمیت و تبصره ۲ ماده ۱۰ در حوزه قضایی اهمیت ویژه ای دارد. 

 

وی با اشاره به اهمیت آزادسازی اراضی تصرف شده بیان کرد: این اراضی آزادسازی شده به ارزش یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان برآورد می شود. 

 

وی ادامه داد: به منظور اجرای عملیات آزادسازی این اراضی، ۱۶۰ مورد دیوارکشی غیرمجاز به طول ۱۵ هزار و ۸۵۰ متر، ۲۵ مورد بنای غیرمجاز به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر، بیش از ۸۰ مورد محوطه سازی به مساجد ۱۲ هزار مترمربع و ... انجام شد. 

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ در پایان با اشاره به عملیات اجرا شده در روستای کرگلین و مسدود ساختن سه چاه آب غیر مجاز در آن خاطرنشان کرد: دادستانی نسبت به تحقق آزادسازی اراضی تغییر کاربری یافته با عزم جدی فعالیت می کند. 

 

 

کد خبر 1195675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha