مسابقات فرهنگی ویژه عید غدیر در سنندج برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام حاتمیان گفت: به مناسبت عید غدیر خم مسابقات فرهنگی در سطح شهرستان سنندج برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: تبلیغ و ترویج غدیر؛ مهمترین رسالت هیئات مذهبی است هرچند نباید از اهمیت ارایه محتوای مناسب در برنامه‌های مناسبتی غافل شد.

 

وی به برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی سنندج با مشارکت هیئات مذهبی ویژه عید غدیر خم پرداخت و بیان کرد: برگزاری ایستگاه‌های صلواتی، برپایی ایستگاه‌های نقاشی، برپایی مسابقات فرهنگی، برپایی غرفه‌های پاسخ‌گویی به شبهات دینی، تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی با هدف معرفت‌افزایی و برگزاری یک برنامه شاخص و فاخر با حضور همه هیئات مذهبی از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت عید غدیرخم در سنندج اجرا می‌شوند.

 

حجت‌‌الاسلام حاتمیان عنوان کرد: طبخ و توزیع ۱۵۰۰ پرس غذا، برگزاری مراسم جشن عید سعیدغدیر خم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قادری امام جمعه شهرستان سریش‌آباد در حسینیه شهرستان سنندج نیز از دیگر برنامه‌های عید غدیرخم در سنندج خواهد بود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج اضافه کرد: با حمایت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در روز عیدغدیرخم ایستگاه‌های صلواتی در میادین اصلی شهرستان با سرپرستی و مدیریت هیات مذهبی بیرق‌الزهرا و محبین حضرت عباس(ع) و جوانان احباب‌الحسین برگزارخواهد شد.

 

حجت‌الاسلام حاتمیان اضافه کرد: مسابقه کیک پزون، اردوی یک روزه خانوادگی، مسابقات دارت و تیراندازی جزو برنامه‌های هیئت مذهبی وارثون، هیئت مذهبی صاحب‌الزمان و هیئات دیگر با حمایت و مساعدت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج است.

کد خبر 1195678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha