بهره برداری از بخش هایی از بیمارستان رازی ایلام در آینده نزدیک

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از بهره برداری از بخش‌های داخلی، زنان و اورژانس بیمارستان رازی شهر ایلام تا ۲ هفته دیگر خبر داد.

«سعید هژبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی در حال تست مدار‌های تاسیساتی بیمارستان هستند و حداکثر تا دو هفته دیگر کار راه اندازی و بهره برداری از بخش‌های داخلی، زنان و اورژانس بیمارستان به اتمام می‌رسد.

 

وی افزود: مهمترین چالش سر راه این بیمارستان، موضوع راه دسترسی هست که فعلا ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بعلت داشتن معارضین شخصی و اتمام اعتبارات اولیه، کار اجرایی آن متوقف شده است.

 

هژبری با اشاره به تامین اعتبار برای ادامه عملیات اجرایی جاده دسترسی در سالجاری گفت: تفاهم نامه‌ای بین دانشگاه ایلام و دانشگاه علوم پزشکی منعقد شده تا یکسال از جاده دانشگاه ایلام استفاده شود و در این بازه زمانی در صورتیکه مشکل معارضین با دانشگاه علوم پزشکی حل و فصل شود عملیات اجرایی آن ادامه خواهد یافت.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در خصوص مشکل تامین آب بیمارستان اظهار کرد: یک خط لوله به طول ۷۰۰ متر و مخزن ۹۰۰ متر مکعبی با تامین ۶ لیترآب در هر ثانیه  برای بیمارستان ایجاد شده و مشکل تامین آب برای راه اندازی بیمارستان مرتفع شده است.

 

وی همچنین در خصوص تامین انرژی برق هم تاکید کرد: ۲/۲ مگاوات انرژی برق برای این بیمارستان تعریف شده که درحال حاضر این مقدار برق در اختیار بیمارستان قرار گرفته و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

 

هژبری در ادامه با اشاره به دیدار استاندار ایلام با معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: دستورات لازم در خصوص رفع نواقص احتمالی و  اعتبار لازم برای تامین تجهیزات و بهره برداری از بیمارستان رازی صادر شده است.

 

بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام ۱۲ سال پیش کلنگ زنی شده، ولی تا کنون به بهره برداری نرسیده است.

کد خبر 1195679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha