اتخاذ تصمیماتی برای چگونگی پرداخت خسارت به کشاورزان آسیب دیده

فتوحی از اتخاذ تصمیماتی برای پرداخت خسارات به کشاورزان آسیب دیده خوزستان خبر داد و گفت: با توجه به مشکلات آبی از کشاورزان توقع داریم به کشت محصولات کم آب مانند کنجد، سویا و نظایر آن بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «آقارضا فتوحی» عصر امروز (چهارشنبه ۲۲ تیر) در پایان جلسه مدیریت توزیع منابع و مصارف ‌‌آب و سازگاری با کم آبی اظهار کرد: در این جلسه که با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط و فرمانداران برگزار شد، درباره چگونگی پرداخت خسارت به کشاورزانی که بر اثر مشکلات آبی اخیر دچار خسارت شده بودند، تصمیماتی اتخاذ شد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان افزود: این تصمیمات به تهران منعکس و هماهنگی‌هایی از قبل شده تا بتوانیم خسارتی به کشاورزان به خصوص در حوزه کرخه بر اساس ضوابط و معیارهای تدوین شده پرداخت کنیم.

 

وی اضافه کرد: استفاده بهینه منابع آب و پیگیری برای مدیریت آن از دیگر مواردی بود که در جلسه عنوان شد تا منابع آب استان برای کشت پاییزه به نحوی مدیریت شود که با کمک سازمان‌ها و همراهی کشاورزان بتوانیم کشت‌های موردنیاز استان را انجام دهیم.

 

فتوحی در پایان تاکید کرد: با توجه به مشکلات آبی از کشاورزان توقع داریم به کشت محصولات کم آب مانند کنجد، سویا و نظایر آن بپردازند.

 

کد خبر 1195847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha