توزیع سه هزار سری لوازم ضروری منزل در استان کرمان

همزمان با دهه امامت و ولایت، سه هزار سری لوازم ضروری منزل برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ ناصر عسکری نژاد، پنجشنبه(۲۳ تیرماه) در آیین توزیع سه هزار سری لوازم منزل برای مددجویان کمیته امداد استان که به مناسبت دهه امامت و ولایت برگزار شد؛ گفت: کمیته امداد وظیفه خود می داند در زمینه امیدآفرینی و شادی و نشاط خانواده های تحت حمایت اقدام کند.

 



 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان افزود: سه هزار سری لوازم ضروری منزل(به ارزش ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان) در ایام دهه امامت و ولایت در اقصی نقاط استان توزیع و خدمات دیگری هم در این ایام انجام می شود.

 

 

 

وی تصریح کرد: سه هزار سری لوازم مذکور در مجموع شامل دو هزار و ۱۴۴ کولر، ۶۸۰ یخچال، ۱۰۰ منبع آب، ۳۰۰ بخاری و جاروبرقی است.

 

 

 

عسکری نژاد با قدردانی ویژه از فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق کشور به جهت همکاری در رزمایش های مشترک کمک های مومنانه؛ افزود: سه هزار سری لوازم این دوره نیز توسط قرارگاه میان جامعه هدف توزیع می شود.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه اهداف امداد در دو مقوله "حمایتی و معیشتی" و "توانمندسازی" دنبال می شود؛ افزود: علاوه بر کمک های موردی، ماهیانه مبلغی از ۵۰۰ تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به حساب مددجویان واریز می شود.

 

 

 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان اظهار کرد: احداث مسکن، توزیع جهیزیه، کمک های تحصیلی و... از دیگر خدمات امداد به مددجویان است.

 

 

وی با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته امداد در زمینه اشتغالزایی گفت: استان کرمان سال گذشته با جذب ۱۰۵ درصد تسهیلات، رتبه برتر را در زمینه ایجاد اشتغال کسب کرده است.

کد خبر 1195921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha