کلاس آموزش احکام ویژه نوجوانان در مسجد جامع سامان برگزار شد

صفاری سامانی گفت: کلاس آموزش احکام ویژه نوجوانان در قالب طرح تابستانه بچه های مسجد با همکاری کانون فرهنگی هنری «نور» و پایگاه بسیج شهید بهشتی در مسجد جامع سامان برگزار شد.

«رضا صفاری سامانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کلاس آموزش احکام ویژه نوجوانان در قالب طرح تابستانه بچه های مسجد با همکاری کانون فرهنگی هنری «نور» و پایگاه بسیج شهید بهشتی در مسجد جامع سامان برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «نور» مسجد جامع سامان ادامه داد: اصول اقامه نماز و قرائت صحیح نماز و بیان حدیث و احکام از جمله موضوع های مطرح شده در این دوره آموزشی برای اعضای کانون است.

 

وی ابراز کرد: برگزاری کلاس های قرآن در رشته روخوانی و روانخوانی ویژه برادران و خواهران از برنامه های مهم کانون فرهنگی هنری «نور» در مسجد جامع سامان است.

 

صفاری سامانی گفت: کلاس های آموزشی قرآن و احکام فرصتی برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است که این عزیزان می توانند با حضور در مسجد جامع سامان در این کلاس ها شرکت کنند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «نور» مسجد جامع سامان ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده کلاس های آموزشی قرآن و احکام در طول سال برای جوانان و نوجوانان برگزار می شود.

 

صفاری سامانی گفت: پرسش و پاسخ به مسائل دینی از دیگر برنامه های است که در کلاس های آموزشی قرآن و احکام برگزار می شود.

 

کد خبر 1195922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha