جلب مشارکت کنشگران اجتماعی در بهبود وضعیت زندگی زنان و خانواده

دومین رویداد ریحان‌شهر به همت اداره کل امور بانوان، ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ در راستای جلب مشارکت کنشگران اجتماعی در بهبود وضعیت زندگی زنان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان:  اداره کل امور بانوان در نظر دارد با همکارجلب مشارکت کنشگران اجتماعی در بهبود وضعیت زندگی زنان و خانوادهی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور و ستاد توان‌افزایی و حمایت از فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد شهر تهران، در راستای و تحقق «تهران، شهر خانواده»، دومین رویداد ریحانِ شهر را برگزار کند.

این رویداد از تمامی کنشگران اجتماعی: اندیشکده‌ها، انجمن‌های علمی و تخصصی، حوزه‌های علمیه، سازمان‌های مردم نهاد(سمن‌ها)، کانون‌های محلی، اجتماعات محلی، هیئت‌های مذهبی و فرهنگی، خیریه‌ها و گروه‌های محلی و جهادی فعال در موضوع زنان و خانواده دعوت به عمل می‌آورد تا طرح‌ها و ایده‌های محله‌محور خود را به دبیرخانه این رویداد ارایه کنند.

طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه و اجتماع‌محور که در مقیاس جغرافیایی محله‌های شهر تهران و با جلب مشارکت زنان و خانواده‌های ساکن در محله، حسب ضوابط و محورهای اعلام شده در بروشور این رویداد، ارایه شده باشند؛ مورد تأیید و انتخاب هئیت داوری این رویداد قرار گیرند، حمایت می‌شوند.

کد خبر 1195970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha