۱۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان ارسال شد

حسنی گفت‌: تاکنون ۱۶۰ اثر از ۱۸ استان کشور به دبیرخانه جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «صادق حسنی» امروز (پنج‌شنبه، ۲۳ تیر) در جلسه هماهنگی شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان اظهار داشت: با توجه به تایم کم فراخوان جشنواره تئاتر و زمان کمی که از شروع جلسه اول سیاستگذاری داشتیم تاکنون ۱۶۰ اثر از ۱۸ استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

 

دبیر اجرایی جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان با بیان اینکه در بخش کودک ۳۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده تصریح کرد: همه اینها نشان دهنده استقبال عمومی فعالان تئاتر کشور از جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان است.

 

حسنی از تلاش خستگی‌ناپذیر کلیه عوامل اجرایی تئاتر شهروند لاهیجان و هیئت داروان و هیئت انتخاب آثار قدردانی و اذعان کرد: با توجه به سه دبیر جشنواره که در واقع میهمانانی از جشنواره کردستان عراق هستند لازم است بسترهای لازم برای حضور این شخصیت‌ها در جشنواره تئاتر لاهیجان فراهم شود. 

 

وی از دعوت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و احتمالا شهردار مریوان به جشنواره تئاتر لاهیجان خبر داد و دعوت از مدیران کل استان در این جشنواره را خواستار شد و خاطرنشان کرد: از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان انتظار داریم در حوزه مسائل مالی و اعتباری به جشنواره تئاتر لاهیجان کمک‌های لازم را داشته باشند. 

 

کد خبر 1196003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha