ترویج و نهادینه سازی حجاب و عفاف بستر سلامت و سعادت جامعه است

محمدی با تاکید بر ضرورت تقویت فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، گفت: نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف ضامن سلامت و سعادت جامعه است.

حجت الاسلام « علی محمدی» در گفت و گو با  خبرگزاری شبستان از خرم آباد گفت: ترویج بدحجابی و بی عفتی دسیسه بزرگ دشمنان برای غلبه بر کشورهای اسلامی است.

 

وی افزود: دشمنان که از حمله نظامی و رو در رو با ایران اسلامی به نتیجه نرسیدند دسیسه های فرهنگی را در جهت دور کردن مردم مسلمان جامعه اسلامی از ارزش های دینی و اسلامی با توطئه اشاعه سبک زندگی غربی دنبال کردند.

 

حجت الاسلام محمدی، اظهار داشت: در این راستا هم اکنون بالغ بر یک هزار شبکه فارسی زبان از طریق ماهواره برعلیه فرهنگ اسلامی و ارزش های ملی و مذهبی مردم کشورمان راه اندازی شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمنان جهت دستیابی به اهداف شوم خود امروز اقشار مختلف جامعه از پیر تا جوان را مورد هجوم قرار داده اند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان، دشمنان در توطئه های فرهنگی به دنبال اشاعه فرهنگ بدحجابی و بی عفتی آحاد مختلف جامعه بخصوص زنان و دختران هستند، خاطرنشان کرد: هوشیاری نهاد های فرهنگی جامعه بویژه خانواده ها در این زمینه ضروری است.

 

حجت الاسلام  محمدی با بیان اینکه دشمن پاکدمنی و غیرت را مورد هدف قرار داده است، تاکید کرد: حفظ عفت و پاکدامنی و حجاب حافظ سلامت جامعه و خانوده است.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمنان با برنامه ریزی منسجم تلاش می کندکه ملت ایران اسلامی را از لحاظ فرهنگی از پا در آورده و پایه های جامعه را سست کند، ابراز کرد: امروز ماهواره، فضای مجازی، اینترنت و حتی گوشی های تلفن همراه ابزار دشمنان برای دستیابی به اهدافشان است.

 

حجت الاسلام محمدی، با بیان اینکه بدحجابی سلامت خانواده ها و جامعه را تهدید می کند، اذعان داشت: گرفتاری هم اکنون بسیاری از خانواده های ناشی از بدحجابی است.

 

وی با تاکید بر ضرورت هوشیاری در برابر دسیسه های دشمنان، خاطرنشان کرد: نهادینه سازی فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی مهم ترین راه مقابله با دسیسه های دشمنان است.

 

حجت الاسلام محمدی، اظهار کرد: در این راستا توجه مسئولان فرهنگی به تقویت برنامه دینی و فرهنگی خانواده محور، صیانت از کانون گرم خانواده ها و همچنین نظارت خانواده بر فرزندان باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 1196010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha