لزوم تعیین تکلیف کمربندی شیراز توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز

عزیزی گفت: کمربندی جنوب شیراز امروز یک قتلگاه شده است شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز تکلیف کمربندی های شهر شیراز را تعیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (پنج شنبه 23 تیر) در همایش اعضای شوراهای اسلامی محلات شیراز که در سالن همایش های شورا برگزار شد، گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز تکلیف کمربندی های شهر شیراز را تعیین کنند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: اصفهان رینگ چهارم کمربندی خود را امروز احداث می کند اما هنوز وضعیت کمربندی های شیراز مشخص نشده است.

وی اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی در حوزه ملی و ساتانی همواره اقدامات را پیگیری می کند و رایزنی ها برای احداث کمربندی جنوب و شمال شرق شیراز در حوزه ملی انجام شده اما شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز باید فورا در این خصوص تصمیم بگیرند.

عزیزی تاکید کرد: کمربندی جنوب شیراز امروز یک قتلگاه شده است و باید به سرعت فکری به حال وضعیت آن کنیم.

وی با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در حوزه آب نیز گفت: اختصاص ۴۰۰میلیون متر مکعب آب از خلیج فارس به استان فارس از اقدامات خوبی است که با وجود سنگ اندازی ها در حال انجام است.

عزیزی ادامه داد: انتقال آب از سد «تنگ سرخ بشار» و سد «درودزن» نیز در دست اقدام است که در نیاز شهرستان شیراز را به خوبی برطرف می کند.

وی با اشاره به آخرین پیگیری ها در مورد خطوط ریلی عنوان کرد: راه آهن «شیراز-گل ‌گهر» به مناقصه گذاشته می شود و 2 قطعه از راه آهن «شیراز-بوشهر» نیز در مناقصه است.

عزیزی اعلام کرد: قطعه هشت آزادراه «شیراز-اصفهان» به طول 56 کیلومتر به آزادراه «شیراز-بوشهر» متصل خواهد شد و تکمیل قطعه هفت نیز در دست اقدام است و خط انتقال پروپیلن نیز دنبال شده است.

کد خبر 1196054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha