دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور به لوازم و تجهیزات مورد نیاز مجهز می‌شود

خزاعی گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تا پایان امسال، تمام دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور به لوازم و تجهیزات مورد نیاز مجهز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، محمدخزاعی معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر پنج‌شنبه ۲۳ تیرماه در دیدار با اعضای انجمن سینما جوانان سنندج اظهار کرد: کردستان به لحاظ سینما و فیلم‌سازی نیروهای فعالی دارد و کارنامه خوبی در حوزه تولیدات فیلم دارد.

 

 

وی بیان کرد: توسعه تجهیزات، برگزاری کارگاه آموزشی جزو برنامه‌های ماست که در سفر به استانها به این مولفه‌ها توجه می‌شود.

 

 

خزاعی با اشاره به لزوم تبادل فرهنگی توسط هنرمندان، گفت: تاکنون به ۱۰ استان کشور سفر کرده‌ام و سعی براین است مشکلات استان‌های کم‌برخوردار مورد توجه قرار گیرد.

 

 

وی اضافه کرد: در تمام استان‌ها سعی براین است تا پایان سال تجهیزاتی به انجمن سینما جوان استان‌ها اختصاص یابد تا فیلمسازان کار تخصصی‌تر انجام دهند.

 

 

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی و سمعی، بصری گفت: منابع مالی تجهیز دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور تامین شده اما یک فرآیند ۶ ماهه لازم است تا این کار انجام شود که به تدریج صورت خواهد گرفت.

 

 

تلاش ما کمک به ارتقای وضعیت انجمن سینمای جوانان در استان‌ها است، افزود: در برخی استان ها مشکلات اقتصادی و زیرساختی، باعث شده که به حوزه فرهنگ و هنر کمتر توجه شود که همت وزارت ارشاد، ارتقای این وضعیت است.

 

 

در جریان این بازدید، از پوستر فیلم صلح بانه رونمایی شد.

 

کد خبر 1196098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha