روابط عمومی ها با انعکاس واقعیت ها در جامعه امیدآفرینی کنند

مرادی با بیان اینکه انعکاس عملکرد مسئولان به منزله انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: روابط عمومی ها می توانند با انعکاس واقعیت ها در جامعه امیدآفرینی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «مهران مرادی» امروز (پنجشنبه ۲۳ تیر) در همایش تجلیل از روابط عمومی‌های این استان که در سالن ابن سینای رحمتیه برگزار شد، اظهار داشت: دستگاهی پویا و فعال است که در آن روابط عمومی فعالی وجود داشته باشد از همین رو اگر دستگاهی یک مدیر روابط عمومی قوی نداشته باشد عملکرد آن مجموعه به درستی بیان نخواهد شد.

 

سرپرست حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: روابط عمومی در عین حال که یک شغل پویا و متحرکی است اما از مشاغل پراسترس هم به شمار می رود و مدیران باید قدردان فعالان این عرصه باشند.

 

مرادی با تاکید بر بهره‌گیری از روش‌های نوین در حوزه روابط عمومی، تصریح کرد: مدیران روابط عمومی باید از شیوه‌های مخاطب پسند در عرصه اطلاع رسانی استفاده کنند و چنانچه مدیر روابط عمومی با تکنولوژی آشنا نباشد نمی تواند رسالت خود را به بهترین نحو انجام دهد.

 

سرپرست حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: گزارش های خبری باید به شیوه هنرمندانه در اختیار مخاطب قرار گیرد و استفاده از ابزار هنر باعث جذابیت در این حوزه می شود.

 

مرادی ادامه داد: همچنین مدیران روابط عمومی ها باید تعامل سازنده ای با اصحاب رسانه داشته باشند و در پرتو این تعامل در انعکاس خدمات دولت و نظام بکوشند.

 

کد خبر 1196144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha