دستور استاندار گلستان به دستگاه‌های اجرایی/ با گروه‌های جهادی همکاری کنید

استاندار گلستان گفت: در مدت یک هفته تا ۱۰ روز قرارگاه های سه گانه مصوب بسیج سازندگی کشور و هیئت دولت در استان دایر خواهد شد و همه دستگاه های اجرایی موظف به همکاری با گروه های جهادی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی محمد زنگانه» امروز در جلسه ستاد پشتیبانی و حمایت از گروه های جهادی استان گلستان اظهار کرد: با همه وجود به این فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» اعتقاد داریم.

 

استاندار گلستان با قدردانی از کارها و اقدامات سپاه و بسیج گفت: هرجایی که انقلاب و مردم به حمایت و پشتیبانی نیاز داشتند این نهاد انقلابی برخاسته از بطن جامعه وسط میدان قرار داشته و دارد.

 

وی با بیان اینکه ماهیت انقلاب اسلامی، مردمی است، افزود:  هیچ کسی نمی تواند منکر حضور همیشگی مردم در صحنه ها و عرصه های مختلف باشد چراکه این مردم پای کار این نظام و انقلاب قرار دارند.

 

زنگانه با بیان اینکه گره ها و مشکلات تنها با کار جهادی باز خواهد شد، گفت: کار جهادی یعنی با کمترین هزینه بیشترین اثر بخشی را ایجاد کنیم؛ کیفی ترین بنیان را بنا نهاده و بالاترین عرصه خدمت رسانی به مردم را رقم بزنیم.

 

وی تاکید کرد: انتظار می رود صدا و سیما و خبرگزاری های استان اقدامات جهادی را با نهایت دقت و هنرمندی پوشش داده و به اطلاع مردم استان برسانند.

 

استاندار گلستان همچنین اعلام کرد: حداکثر در مدت یک هفته تا ۱۰ روز قرارگاه های سه گانه مصوب بسیج سازندگی کشور و هیئت دولت در استان دایر خواهد شد و همه دستگاه های اجرایی موظف به همکاری با گروه های جهادی هستند.

 

کد خبر 1196171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha