وظیفه منطقه آزاد پرداختن به مقوله حجاب و عفاف است

اکبری مقدم بیان اینکه وظیفه منطقه آزاد پرداختن به حجاب و عفاف است گفت : امروز زنان ما از عفیفترین زنان جهان اند و منطقه آزاد انزلی بعنوان سرزمینی پذیرای گردشگرانی از اقصی نقاط ایران و جهان وظیفه دارد به مقوله حجاب و عفاف بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی ، «علی اوسط اکبری مقدم» امروز (جمعه، ۲۴ تیر ) در همایش زیست عفیفانه رویداد ملی گوهر شاد که همزمان در مناطق آزاد سراسر کشور برگزار می شود در سالن همایش های منطقه آزاد انزلی افزود:  حجاب به افراد خاصی در جامعه تعلق ندارد بلکه تمام افراد جامعه را در بر می گیرد.

 

مدیر عامل و رئیس هیات مدیره منطقه آزاد انزلی با تاکید بر اینکه حجاب صرفا در مورد چادر و ظاهر نیست بلکه حجاب در نگاه و رفتار و فیزیک جامعه در همه ابعاد مورد نظر است تصریح کرد:  زنان بخش مهمی از خلقت انسان هستند و این خلقت در حضرت حوا متبلور شده است.


وی گفت: زنان جامعه مظهر زیبایی هستند و زیبایی از اسما خداوندی است و از آن جهت اهمیتش بیشتر از الگوی دیگر و تکیه جامعه بر این قرار گرفته است.


‌اکبری مقدم خاطر نشان کرد شاید نگاه ها در عصر زیست در جامعه حجاب شاید به طرف زنان جامعه برود ولی در قرآن کریم در آیات متعدد به حجاب اشاره شده است. حجاب صرفا زنان جامعه را در بر نمی گیرد و در مورد چادر و ظاهر نیست بلکه حجاب در نگاه و رفتار و فیزیک جامعه در همه ابعاد مورد نظر است.

 

در پایان این همایش از 20 نفر از بانوان فعال در عرصه عفاف و حجاب تجلیل شد.

کد خبر 1196281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha