مردم برای غدیرخم حماسه آفرینی می کنند/وظیفه انتقال پیام غدیر

حجت الاسلام دست افکن گفت: مردم استان اصفهان مثل گذشته برای غدیرخم و گرامیداشت دهه ولایت و امامت حماسه آفریدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «اسماعیل دست افکن« در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه به مناسبت آستانه عید غدیرخم اظهارداشت: بالغ بر هزار برنامه توسط مردم و تشکل های مردمی و دولتی در سراسر استان اصفهان در طول دهه ولایت و امامت برگزار و برخی نیز در روز عید خواهد بود.

 

دبیر اجرایی بنیاد بیت المللی غدیراصفهان افزود: مردم استان اصفهان مثل گذشته برای غدیرخم و گرامیداشت دهه ولایت و امامت حماسه آفریدند و شکوه خاصی در برنامه ها داشته و حال و هوایی دیگر ایجاد کرده اند.

وی ادامه داد: توزیع نذری، آذین بندی شهر، کمک به تهیه جهیزیه، برگزاری مسابقه و رویدادهای فرهنگی و هنری، ارائه خدمات مضاعف توسط نهادهای اداری، جشن زوج های جوان و تکریم سادات از جمله این برنامه ها است.

 

حجت الاسلام دست افکن خاطرنشان کرد: پویش مردمی هر خانه یک پرچم و یک طعام در سطح استان اصفهان ایجاد شده که همه مردم درب منازل خود پرچم نصب کرده و در توزیع طعام همکاری کنند.

وی مشارکت همگانی برای غدیر را موضوع مهم خواند و اذعان داشت: همه طبق سفارش پیامبر اسلام(ص) در انتقال پیام غدیر وظیفه و نقش داریم.

دبیر اجرایی بنیاد غدیراصفهان یادآورشد: انتقال نسل به نسل واقعه و توصیه های غدیر وظیفه همه خانواده ها و متولیان حوزه های مختلف است و هر فرد باید به این نقش خود توجه داشته تا امر غدیر و ولایت مورد بی توجهی قرار نگیرد.

کد خبر 1196311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha