آستان شیخ صدوق میزبان رزمایش کشوری نهضت خدمت مومنانه

پانزدهمین مرحله “نهضت مواسات، همدلی و خدمت مومنانه” به همت سازمان بسیج مستضعفان کشور صبح روز شنبه ۲۵ تیرماه در محل آستان شیخ صدوق در شهرری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، پانزدهمین مرحله “نهضت مواسات، همدلی  و خدمت مومنانه” به همت سازمان  بسیج مستضعفان کشور صبح روز شنبه  ۲۵ تیرماه  در محل آستان شیخ صدوق  در شهرری  برگزار می شود. در این آیین  که سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور  نیز حضور خواهد داشت آغاز پانزدهمین مرحله نهضت  مواسات، همدلی و خدمت مومنانه  بصورت رسمی اعلام می شود.

این برنامه که  از طریق  سیمای جمهوری اسلامی ایران به صورت زنده از محل آستان شیخ صدوق پخش می شود همزمان با دهه امامت  و در راستای ارایه خدمات با حفظ کرامت به افراد و خانواده های نیازمند و همچنین اقشار مختلف است.

نهضت خدمت مومنانه در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری با تمرکز بر خدمات مختلفی مانند نذر قربانی، تامین و اهداء جهیزیه و فراهم‌کردن ازدواج آسان، توزیع بسته های معیشتی، مرمت و تکمیل مسکن محرومین، آزاد سازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد، ارایه مشاوره های حقوقی و مهندسی، نذر خون،اشتغال زایی از طریق مهارت آموزی ، راه اندازی پایگاه های سیار پزشکی و درمانگاههای تخصصی جهادی  و سایر اقدامات خدماتی  توسط سازمان بسیج مستضعفان در سراسر کشور به ویژه مناطق محروم و مرزی  به مرحله اجرا در می آید.

شایان ذکر است بسیج به عنوان بازوی پرتوان ملت، حضوری کارآمد و تاثیرگذار در عرصه‌ها و صحنه‌های مورد نیاز با محوریت سازندگی، محرومیت زدایی و یاری رسانی به مردم در بحران‌ها و حوادث طبیعی به ویژه مقابله با ویروس منحوس کرونا داشته است

 

کد خبر 1196361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha