مجموعه مدیریتی استان با قدرت در مقابل فساد ایستادگی می کند

اعلایی گفت: اعتماد مردم به دولت سیزدهم به دلیل رویکرد فساد ستیزی و سالم سازی مجموعه های دولتی است و در این خصوص مجموعه مدیریتی استان با قدرت در مقابل فساد ایستادگی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «محمدمهدی اعلایی» در حاشیه بازدید از اداره کل بازرسی استان بیان کرد: در برخی از موضوعات شاهد این هستیم که فقدان تصمیم گیری مناسب و به موقع باعث شده منفعت مردم از بین برود که این موضوع به هیچ وجه مطلوب نیست و در چنین مواردی باید تعاملات دستگاه های اجرایی و نظارتی بیشتر شود و به نوعی بار بر زمین مانده برداشته شود.

 

استاندار قزوین افزود: در استان قزوین موضوعاتی از جمله تعاونی های مسکن، احداث بیمارستان و بسیاری از موضوعات دیگر چندین سال است که بر زمین مانده که مجموعه مدیریتی استان اراده کرده تا جایی که قانون اجازه می دهد این مشکلات را برطرف کند و باید در این مسیر دستگاه های نظارتی هم با مدیران دولتی همراهی کنند.

 

وی با بیان اینکه فلسفه وجودی مدیران و مسئولان برطرف شدن مشکلات است و اگر بخواهیم به دلیل ملاحظات و موضوعات مختلف مشکلات را برطرف نکنیم، در انجام وظایف خود کوتاهی کرده ایم، تصریح کرد: یک سری اقدامات بزرگ در استان قزوین در حال انجام است که برای به نتیجه رسیدن آنها نیازمند همراهی و تعامل حداکثری تمامی دستگاه ها هستیم و باید به موضوعات استان با نگاه مثبت و حل مسأله ورود کرد.

 

اعلایی خاطر نشان کرد: باید فضا به گونه‌ای پیش برود که مدیران از تصمیم گیری نترسند و با جسارت و شهامت به سمت حل مشکلات مردم بروند.

 

وی یادآور شد: اعتماد مردم به دولت سیزدهم به دلیل رویکرد فساد ستیزی و سالم سازی مجموعه های دولتی است و در این خصوص مجموعه مدیریتی استان با قدرت در مقابل فساد ایستادگی خواهد کرد و در انتصاب افراد یکی از مهم ترین شرایط، سلامت آنها بوده است.

کد خبر 1196381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha