محفل جشن و شادی عید غدیر با اجرای برنامه های متنوع در کانون ‌«بصیرت» قیروکارزین

رضایی از برگزاری محفل جشن و شادی عید غدیر با اجرای برنامه های متنوع در کانون فرهنگی هنری ‌«بصیرت» شهر ‌«مبارک ‌آباد» قیروکارزین خبر داد.

«سعید رضایی» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از قیروکارزین، گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «بصیرت» و همزمان با عید سعید غدیر خم برنامه جشن و سرور با اجرای برنامه های شاد و متنوع در شهر «مبارک آباد» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «بصیرت» شهر «مبارک آباد» شهرستان قیروکارزین افزود: این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام صداقت، امام جمعه قیروکارزین آغاز و با اجرای گروه سرود «بصیرت» متشکل از بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری ادامه پیدا می کند.

 

وی بیان کرد: اجرای برنامه طنز توسط بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم از دیگر برنامه های این آیین است.

 

رضایی عنوان کرد: همچنین این برنامه با اجرای «رضا ایزدشناس» از بچه های کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «بصیرت» شهر «مبارک آباد» خاطرنشان کرد: اجرای مسابقات طنز، قرعه کشی مسابقه کتابخوانی و اسامی 14 معصوم (ع) از دیگر برنامه های این آیین جشن و سرور است.

 

وی با دعوت از شهروندان برای شرکت در این آیین جشن عید غدیر خم، گفت: این برنامه روز شنبه 25تیرماه از ساعت 21 روبه روی مسجد «امام خمینی (ره)» شهر «مبارک آباد» برگزار می شود.

کد خبر 1196433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha