ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت کانون «مهرپویان» یانچشمه اعلام شد

بهارلویی یانچشمه ای گفت: همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان و غدیرخم که به نام دهه امامت و لایت نامگذاری شده کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» یانچشمه ویژه برنامه های متعددی برای اجرا تدارک دیده است.

«حمزه بهارلویی یانچشمه ای» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان و غدیرخم که به نام دهه امامت و لایت نامگذاری شده کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» یانچشمه ویژه برنامه های متعددی برای اجرا تدارک دیده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: پویش هر خانه در محله یک پرچم یکی دیگر از ویژه برنامه هایی است که در آستانه دهه امامت و ولایت اجرا می شود.

 

وی ابراز کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های تدارک دیده شده برپایی جشن های خیابانی است که به مدت ۱۰ شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد برگزار می شوند.

 

بهارلویی یانچشمه ای گفت: این جشن ها همراه با سخنرانی در خصوص غدیر، پاسخ به شبهات غدیر، اهدای جوایز به اسامی علی، اجرای مولودی و سرود توسط اعضای کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» یانچشمه است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: در حاشیه برپایی جشن های خیابانی هر شب ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از عاشقان ولایت و امامت نیز راه اندازی می شود.

 

وی برپایی مراسم دعای عرفه را از دیگر برنامه های دهه امامت و ولایت در کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» یانچشمه عنوان کرد و افزود: طرح تفسیر نهج البلاغه از دیگر برنامه های ویژه دهه امامت و ولایت است که به مدت ۱۰ شب در مسجد اجرا می شود.

 

کد خبر 1196457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha