اردو واره‌ های شناخت علمی و عملی زیست فاخر طلبه تهران برگزار می شود

مدرسه تابستانه‌ مکتب طهران، با همکاری مدرسه راهبری علم و عمل و حوزه علمیه امام حسن مجتبی علیه السلام سلسله نشست‌های "طلبه حوزه عاصمه" را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، مدرسه تابستانه‌ مکتب طهران، با همکاری مدرسه راهبری علم و عمل و حوزه علمیه امام حسن مجتبی علیه السلام سلسله نشست‌های "طلبه حوزه عاصمه" را با موضوع "اردو واره‌های شناخت علمی و عملی زیست فاخر طلبه تهران" برگزار می‌کند.

 

بر اساس این گزارش؛ فصل اول این نشست  با بهره‌مندی از تجربیات علمای گرانقدر حوزه علمیه تهران و با حضور طلاب و پژوهشگران حوزوی، به بررسی بایسته‌های نقش‌آفرینی طلاب حوزه تهران در سه عرصه هدایت فکری، هدایت سیاسی و خدمات اجتماعی می پردازد.

 

گفتنی است؛ این اردوی علمی ویژه طلاب برادر حوزه علمیه تهران می باشد و از عصر روز سه‌شنبه ۲۸ تیر تا پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱، در محل حوزه علمیه امام حسن مجتبی علیه السلام، همراه با اعطای گواهی پایان دوره، پذیرایی، اسکان در حجره و اردوی کارگاهی و تفریحی برگزار خواهد شد.

 

علاقمندان جهت ثبت نام در این اردوی کارگاهی می توانند نام، نام خانوادگی و نام مدرسه خود را به شناسه: @Maktab_tehranدر پیام رسان های ایتا یا بله ارسال نمایند.

کد خبر 1196636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha