تاکید امام جمعه ایلام بر پیگیری حقوق مردم از محل درآمدهای مالیاتی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بر تلاش بیش از پیش برای اجرای عدالت مالیاتی و پیگیری حقوق مردم از محل درآمدهای مالیاتی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز (۲۵ تیر) در دیدار با سرپرست و تعدادی از مدیران اداره کل امور مالیاتی استان ایلام خواستار توجه بیش از پیش به اجرای عدالت مالیاتی و پیگیری حقوق مردم استان در قوانین مالیاتی شد.

 

وی با تبریک دهه امامت و ولایت و گرامیداشت هفته فرهنگ مالیاتی، حمایت مالیاتی از اقشار آسیب پذیر در اجرای قوانین مالیاتی را قابل تقدیر دانست و گفت: روش های جدید اخذ مالیات و الکترونیکی شدن آن باعث رعایت بیشتر حقوق مردم می شود.  

 

امام جمعه ایلام همچین پیگیری های صورت گرفته برای حقوق مردم استان در موضوع عوارض و مالیات شرکتهای بزرگ را مورد تحسین قرار دارد و بر رعایت عدالت در این خصوص در بین استانها و مناطق ذینفع و به نتیجه رساندن این موضوع تأکید کرد.

 

 حجت الاسلام کریمی تبار اجرای دقیق قوانین مالیاتی در مورد خودروهای لوکس، منازل مسکونی فاقد سکونت، و فروشگاه های بزرگ که از خدمات موجود در استان استفاده می کنند، را خواستار شد و افزود: عدالت مالیاتی اقتضا می کند که صاحبان چنین درآمدهایی، مالیات حقه دولت را دقیق و به موقع پرداخت نمایند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، کار اخذ مالیات را سخت و حساس و آن را یک تنوع قضاوت دانست و بر احساس مسئولیت، لزوم تعهد و وجدان و تقویت امور معنوی کارکنان تأکید کرد.

 

وی با بیان اینکه منابع درآمدها و مصارف هزینه درآمدهای مالیاتی باید مشخص باشد، تهیه و اجرای برنامه ای مدون و جدی برای برخورد با سوءاستفاده کنندگان و کسانی که از تکالیف مالیاتی خودداری می کنند، را ضروری دانست.

 

کد خبر 1196651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha