۳۰۰ میلیون تومان اعتبار به گروه های جهادی خراسان شمالی اختصاص یافت

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خراسان شمالی، از اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار به گروه های جهادی استان در راستای اجرای طرح غدیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «محمد نبی شکیبایی» عصر امروز(25 تیرماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که در محل دفتر امام جمعه شهرستان بجنورد برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد گفت: در راستای اجرای طرح غدیر، 300 میلیون تومان به گروه های جهادی خراسان شمالی اختصاص یافت تا با بودجه مردمی خود گروه‌ها، اطعام روز غدیر صورت گیرد.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خراسان شمالی با بیان اینکه این طرح به همت ۴۵ گروه جهادی در استان در روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۸ تیرماه اجرا می‌شود، اظهارکرد: ۲۰ گروه جهادی در بجنورد، سه گروه در جاجرم، ۶ گروه در مانه و سملقان، پنج گروه در اسفراین، سه گروه در راز و جرگلان، سه گروه در گرمه، سه گروه در شیروان و دو گروه در فاروج مجری طرح احسان غدیر هستند.

 

وی افزود: گروه‌های جهادی انتخاب شده دارای کد عضویت در سامانه بنیاد احسان هستند و داشتن شبکه مردمی قوی و شناخت نیازهای مردم از ملاک های این گروه ها است.

 

حجت الاسلام جلیل محمدی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز در ادامه به بیان برنامه های محوری عید غدیر از سوی این نهاد در استان پرداخت و گفت: پیام غدیر باید به همه رسانده شود و همه ما در این امر مهم وظیفه داریم.

 

وی اظهارکرد: در مجموع در ایام عید غدیر در ۳۰۰ نقطه از خراسان شمالی برنامه های مختلفی برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام محمدی اجرای کاروان شادی‌ در عصر روز عیدغدیر از محل میدان شهید تا پارک شهر بجنورد، برپایی موکب توسط دستگاه‌های اجرایی، قرعه‌کشی و اهدای هدایا را بخشی از برنامه‌ها اعلام کرد.

 

وی با بیان اینکه در ۴۱ نقطه استان پخت غذا صورت و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد، افزود: پخت ۱۴ دیگ غذا در امامزاده سیدعباس(ع) بجنورد، پخت 72 دگ غذا در شیروان و اطعام 7 هزار نفر نیازمند در اسفراین بخشی از آن ها است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی دیدار با خانواده شهدا و طرح نان صلواتی را از دیگر برنامه‌های عید غدیر عنوان کرد و گفت: در روزعید غدیر صبحانه در تمامی مساجد به مردم داده خواهد شد.

 

محمدی، نماینده بنیاد غدیر در خراسان شمالی نیز در ادامه این نشست از اجرای پویش "هر خانه، یک پرچم" به نام مولا علی(ع) و هر خانه یک پرس طعام به نیازمندان محله خود در ظهر روزعید غدیر در استان خبر داد.

 

آرزو یوسفی

کد خبر 1196716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha