مطالبه گران عفت عمومی، سفیران ترویج فرهنگ عفاف و حجاب هستند

استاندار خراسان شمالی گفت: مطالبه گران عفت عمومی سفیران ترویج فرهنگ عفاف و حجاب هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «محمدرضا حسین نژاد» شنبه شب (25 تیرماه) در اجتماع بزرگ مطالبه گران عفت عمومی در مصلی شهرستان شیروان اظهار کرد: مطالبه گران عفت عمومی سفیران گفتگو و مروجان فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه و ادامه دهنده راه شهدا هستند.

 

 

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه مطالبه گران عفت عمومی باید برخوردهای ملایم داشته باشند، عنوان کرد: با برخوردهای ملایم و گفتمان از سوی مطالبه گران عفت عمومی می توان تمام دسیسه های دشمنان را خنثی کرد.

 

 

حسین نژاد خاطرنشان کرد: از سال ۴۲ با مطرح شدن حکومت انقلاب اسلامی از سوی معمار و بنیانگذار انقلاب، دشمنان در هدف گذاری بلند مدت خود در صدد کمرنگ کردن ارزش های معنوی مسلمان بودند.

 

 

وی با بیان اینکه سکان هدایت کشور در زمان پهلوی بر عهده افراد بی حجاب و دارای فساد بود، اضافه کرد: در زمان حکومت پهلوی بی بند و باری و این طرز تفکر را ناشی از مدرنیته می دانستند در حالیکه تکیه بر موضوعات حجاب و عفاف موجب تربیت  فرزندان حسینی می شود اما دشمنان به دنبال تزلزل این مهم هستند.

 

 

وی تصریح کرد: امام راحل در چنین شرایطی عزت و اقتدار اسلامی را پایه گذاری کرد تا شاهد انسجام و هم افزایی مسلمانان در سطح جامعه باشیم.

 

 

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه برای تمام شبه افکنی های دشمنان پاسخ وجود دارد، افزود: برای شبه افکنی های دشمنان در فضاهای مجازی که در جهت کمرنگ جلوه دادن ارزش های دینی و معنوی است پاسخ هایی وجود دارد که با طی شدن مقدماتی می توان به تمام این موضوعات پاسخ های خاص خود را داد.

 

 

کد خبر 1196747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha