برگزاری جشنواره «غدیر در آینه قرآن و عترت » در آران و بیدگل

مدیر موسسه قرآن و عترت مهد قرآن کریم و ولایت شهرستان آران و بیدگل از برگزاری جشنواره غدیر در آینه قرآن و عترت در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام حجت الله جلالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با عید غدیر خم،  جشنواره «غدیر در آینه قرآن و عترت » در آران و بیدگل برگزار می شود.

 

مدیر موسسه قرآن و عترت مهد قرآن و ولایت آران و بیدگل افزود: این جشنواره به همت این موسسه و در قالب ۸ رشته ویژه نونهالان و نوجوانان زیر ۱۶ سال برگزار می شود.

 

جلالی ادامه داد: مسابقه نقاشی با موضوع غدیر، دکلمه خوانی، شعرخوانی، خطبه خوانی، حفظ آیه غدیر و تلاوت آن، حفظ و قرائت یک حدیث درباره غدیر و فضایل مولا امیرالمؤمنین(ع) برگزار می شود.

 

مدیر موسسه قرآن و عترت مهد قرآن و ولایت آران و بیدگل تصریح کرد: همچنین برگزاری مسابقه کتاب خوانی یکی دیگر از رشته های این جشنواره است که از کتاب «غدیرخم» تالیف حجت الاسلام جلالی تهیه شده است.

 

حجت الاسلام جلالی ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در بخش های مختلف این مسابقه می توانند آثار خود را  به شماره ۰۹۰۵۳۷۸۲۱۸۸ ارسال کنند.

 

مدیر موسسه قرآن و عترت مهد قرآن و ولایت آران و بیدگل افزود:  همچنین علاقه مندان جهت تهیه کتاب و سوالات مسابقه کتاب خوانی به نشانی میدان امام خمینی،خیابان سیدالشهدا،نبش خیابان مختص آباد، موسسه مهد قرآن کریم و ولایت آران و بیدگل مراجعه کنند.

 

حجت الاسلام جلالی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲۶ تیر ماه است و نتایج مسابقه و اسامی برندگان روز عیدغدیر اعلام و به برگزیدگان مسابقه  ۱۴ کارت هدیه دو میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

 

مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت آران و بیدگل به واسطه فعالیت‌های مداوم در آموزش قرآن آموز و ترویج فرهنگ قرآنی از سال ۱۳۸۲ در چندین سال پیاپی رتبه نخست استان اصفهان و در سال ۱۳۸۷ هم رتبه نخست کشور را در زمینه فعالیت های قرآنی کسب کرده است.

 

 

کد خبر 1196925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha