همزمان با عید غدیرخم در مکه دست اندکاران حج با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ديدار كردند

مسئولان اجرایی و فرهنگی، دست اندرکاران و عوامل بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت و همچنين جمعي از كاركنان مركز پزشكي حج و زيارت در سالروزعيد غديرخم، با سرپرست حجاج ايراني در مكه مكرمه و رئیس سازمان حج و زیارت ديدار كردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به مناسبت عید سعید غدیر، مسئولان اجرایی و فرهنگی، دست اندرکاران و عوامل بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت و همچنين جمعي از كاركنان مركز پزشكي حج و زيارت در سالروز عيد غديرخم، با سرپرست حجاج ايراني در مكه مكرمه و رئیس سازمان حج و زیارت ديدار كردند.  

 

آیین جشن و مدیحه سرایی در محل بعثه مقام معظم رهبری در هتل بلدالطيب مكه برگزار شد و حاضران در دیدار با سرپرست حجاج ایرانی و رئيس سازمان حج و زيارت عید ولایت و امامت را به حجت الاسلام والمسلمين سيد عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت  و دكتر سيد صادق حسيني رئيس اين سازمان تبریک گفتند. 


برپایه این گزارش، در این برنامه حاج علی فراهانی و حاج حميد رمضانپور مداحان اهل بیت عصمت و طهارت درمدح مولای متقیان امام علی (ع) به مدیحه سرایی پرداختند و اشعاری را در بزرگداشت عید سعید غدیر " عیدالله الاکبر" قرائت کردند.


گفتنی است دیدار و حضور در محضر علمای سادات و تبرک جستن از آنان در روز عید غدیر، ازجمله برنامه‌هایی است که در روز اکمال دین و ولایت عهدی امام خوبی ها مسلمانان انجام مي شود.

کد خبر 1197048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha