بیش از ۴ هزار پرس غذا در مناطق محروم قزوین توزیع شد

حیدری گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم بیش از ۴ هزار پرس غذا در مناطق محروم قزوین و در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

«سهیلا حیدری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: گروه جهادی شهید ابراهیم هادی به منظور کمک به نیازمندان و دستگیری از محرومان اقدامات مختلفی دارد که در مناسبت های  مختلف این فعالیت ها به صورت پررنگ تر و با مشارکت هرچه بیشتر خیران همراه است.

 

مسئول گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در قزوین ادامه داد: یکی از این مناسبت عید سعید غدیر است که از اعیاد برگ شیعیان محسوب می شود و یکی از سنت های حسنه در این روز که در روایات متعدد هم مورد تأکید قرار گرفته اطعام است.

 

وی عنوان کرد: بر این اساس در شب عید سعید غدیر خم با مشارکت خیران 700 پرس غذا در بین خانواده های نیازمند توزیع شد و در روز عید غدیر هم 3 هزار پرس غذا طبخ و در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

حیدری خاطر نشان کرد: همچنین به مناسبت عید سعید غدیر خم، آش نذری هم با مشارکت خیران طبخ و به تعداد  300 عدد در بین خانواده های نیازمند توزیع شد علاوه بر توزیع غذا، 10 بسته معیشتی هم به ارزش تقریبی 500 هزار تومان در بین خانواده های محروم توزیع شد.

 

وی تأکید کرد: توزیع این غذا و بسته های معیشتی در  مناطقی نظیر محمودآباد، ناصرآباد، شهرک دانش، مشکین، خرمن سوخته و هادی آباد صورت گرفت.

 

مسئول گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در قزوین یادآور شد: خیران 50 میلیون ریال در انجام فعالیت های مذکور مشارکت داشتند که امیدواریم این مشارکت ها افزایش یافته و بتوانیم این احسان و نیکوکاری را هرچه بیشتر در سفره های محرومان شاهد باشیم.

کد خبر 1197366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha