آغاز عملیات ساخت گلزار شهدای روستای نامانلو

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان گفت: عملیات ساخت گلزار شهدای روستای نامانلو از توابع بخش سرحد این شهرستان آغاز شد.

«رمضانعلی رازقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: به تازگی عملیات ساخت گلزار شهدای روستای نامانلو از توابع بخش سرحد این شهرستان آغاز شده و طی دو ماه آینده به اتمام خواهد رسید که یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار برای آن هزینه خواهد شد.

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان با اشاره به ساماندهی گلزار شهدا عنوان کرد: همه آرامش و آسایش کنونی مملکت مرهون ایثارگری‌ها و خون پاک شهدا است و در این راستا همه دستگاه‌های اجرایی باید همکاری لازم را در ساماندهی گلزارها انجام دهند.

 

رازقی با بیان اینکه این شهرستان ۵۶ گلزار شهدا دارد، خاطرنشان کرد: هر ساله اعتباراتی جهت ساخت و ساماندهی گلزار شهدا تخصیص می یابد که با تمام توان سعی خواهیم کرد عملیات مورد نظر به خوبی صورت گیرد.

 

وی تصریح کرد: هم اکنون در گلزار مرکزی شهدای شیروان که سه هزار متر مربع وسعت دارد، پیکر ۳۸۸ شهید دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مدفون است که شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت در دوران دفاع مقدس ۶۳۸ شهید و دو هزار جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده است و ۱۰۴ نفر نیز آزاده دارد.

 

 

کد خبر 1197380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha